Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi, yurt dışından getirilen cep telefonlarında yapılan önemli bir değişikliği duyurdu. Yeni Kullanım Süresi: 180 Gün Yapılan açıklamaya göre, yurt dışından getirilen mobil cihazların Türkiye’de kaydedilmeden kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkarıldı. Vatandaşlara Uzatma İmkanı Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi yetkilileri, yurt dışında ikamet eden ve beraberinde mobil cihaz getiren vatandaşların, 120…
Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi, yurt dışından getirilen cep telefonlarında yapılan önemli bir değişikliği duyurdu.
Yapılan açıklamaya göre, yurt dışından getirilen mobil cihazların Türkiye’de kaydedilmeden kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkarıldı.
Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi yetkilileri, yurt dışında ikamet eden ve beraberinde mobil cihaz getiren vatandaşların, 120 günlük kayıtsız cihaz kullanım sürelerini otuzar günlük sürelerle 2 defaya mahsus olarak 180 güne kadar e-Devlet Kapısı üzerinden uzatabileceklerini belirttiler.
Öte yandan, yurt dışından getirilen telefonların kayıt ücretlerinde bir değişiklik olmadığı bildirildi. 2024 yılı için 31 bin 692 TL olarak belirlenen IMEI kayıt ücretinde değişiklik olmadığına vurgu yapıldı.
Yurt dışından getirilen cep telefonlarının kullanım süresinin uzatılması, vatandaşlara daha fazla esneklik sağlarken, kayıt ücretindeki sabitlik de dikkat çekiyor. Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi’nin bu adımı, yurt dışından getirilen cihazların Türkiye’de daha uzun süre kullanılabilmesine olanak tanıyacak.
Reklam & İşbirliği: [email protected]