‘3 Ay Peş Peşe Asgari Ödeme Yapan Kartların Kullanıma Kapatılacağı İddiası Doğru Değil’ Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “3 ay peş peşe sadece asgari ödeme yapan kart sahibinin kartı kullanıma kapanacak” iddiasının doğru olmadığını vurguladı. Merkezden Yapılan Açıklamada Şu Bilgilere Yer Verildi: BDDK’nın Düzenlemesi Yok: Bankacılık Düzenleme ve Denetleme…
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “3 ay peş peşe sadece asgari ödeme yapan kart sahibinin kartı kullanıma kapanacak” iddiasının doğru olmadığını vurguladı.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, piyasaların işleyişini bozabilecek spekülatif açıklamalara itibar edilmemesi gerektiğini belirtti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]