Üreticilere Teşekkür ve Randevulu Alım Sistemi Sonlandı ÇAYKUR‘dan yapılan yazılı açıklamaya göre, üçüncü sürgün yaş çay döneminin son günlerine yaklaşıldığı belirtildi. Bu süreçte üreticilerin çay toplama sürecinin kolaylaştırıldığı ve alın teri ürünlerinin değerinin korunduğu vurgulandı. Üreticilere Teşekkür Edildi Açıklamada, üreticilere gösterdikleri uyum için teşekkür edilerek, “ÇAYKUR tarafından yürürlüğe konulan uygulamalara ve yapılan yönlendirmelere uygun hareket…
ÇAYKUR‘dan yapılan yazılı açıklamaya göre, üçüncü sürgün yaş çay döneminin son günlerine yaklaşıldığı belirtildi. Bu süreçte üreticilerin çay toplama sürecinin kolaylaştırıldığı ve alın teri ürünlerinin değerinin korunduğu vurgulandı.
Açıklamada, üreticilere gösterdikleri uyum için teşekkür edilerek, “ÇAYKUR tarafından yürürlüğe konulan uygulamalara ve yapılan yönlendirmelere uygun hareket edildiğinde süreç kayıpsız ve sıkıntısız atlatılabilmektedir” denildi.
7 Eylül’de başlatılan randevulu alım sisteminin fabrikalarda yoğunluğun azalmasıyla üreticilerin kalan ürünlerini daha hızlı satabilmeleri için bugünden itibaren sona erdiği kaydedildi.
ÇAYKUR, üreticilerin emeğini ve ürünlerini değerli tutarak süreci kolaylaştırmayı ve verimliliği artırmayı hedeflemektedir. Üçüncü sürgün yaş çay dönemiyle ilgili yapılan bu açıklama, sektördeki gelişmeleri takip edenler tarafından yakından takip edilmektedir.
Reklam & İşbirliği: [email protected]